- Strona główna
- Oferty
- Konsultant ds. obsługi klienta w perfumerii Sephora z orzeczeniem
Data wydruku: 30.01.2025 |
https://poltalento.pl/oferty/964 |
Konsultant ds. obsługi klienta w perfumerii Sephora z orzeczeniem
Opis stanowiska pracy
- Zadania na stanowisku:
dobór odpowiednich kosmetyków w zależności od potrzeb klienta,
aktywna sprzedaż i realizacja celów sprzedażowych,
budowanie relacji z klientami poprzez obsługę zgodną z Sephora Attitude,
dbanie o ekspozycję produktów. - Oczekiwania względem kandydata:
doświadczenie w obsłudze klienta z branży beauty, łatwość w nawiązywaniu kontaktu,
dyspozycyjność (dwuzmianowy system pracy, praca również w soboty i niedziele handlowe),
doświadczenie w pracy zespołowej oraz determinacja w dążeniu do wyznaczonego celu. - Co oferujemy?
umowa o pracę w pełnoetatowym wymiarze godzin,
elastyczny czas pracy,
prywatna opieka medyczna,
dofinansowanie do kursów i szkoleń,
zniżki na produkty firmowe,
premia miesięczna za realizację celów sprzedażowych.
Wymagania
-
Minimalne wykształcenie:
- Podstawowe
- Pomorskie, Gdynia, Orłowo
- Specjalista
- 2025-01-28
- Ważna jeszcze 28 dni